VLADO KRESLIN
& MALI BOGOVI
V okviru 17. festivala KANTFEST bo predstavitev zmagovalcev 17. festivala zaključil veliki koncert Vlada Kreslina.
Eden od najboljši slovenskih avtorjev Vlado Kreslin bo s svojimi Malimi bogovi in zmagovalci 17. festivala Kantfest izvedel koncert na najlepšem odprtem prizorišču v regiji – Letnem odru Ruše.
“Kar zadeva Vlada Kreslina, se njegova enkratnost morda najbolj skriva v tem, da inovacije odkriva tako lahkotno in ležerno, brez kakršnekoli napetosti in brez posebne skrbi za prestolniško občinstvo. Vemo, kdo prihaja na njegove koncerte, in zakaj na njih, še posebno v prazničnih dneh, iščemo tisti napoj sreče in upanja, v katerem ni niti sence kompromisa, izgube in umetnega veselja. Poleg tega Vlado Kreslin pripelje goste, ki so vznemirljivi, njemu enaki, izzivalni in takšni, da prebudijo domišljijo.” Svetlana Slapšak, Večer, dec. 2014
Vlado pogosto sodeluje z mlajšimi slovenskimi in s priznanimi tujim glasbeniki (Allan Taylor, The Walkabouts, Rade Šerbedžija, Parni valjak, Siddharta, Hans Theessink, Vlatko Stefanovski, Chris Eckman, Damir Imamović, Dubliners, Siddharta, Antonella Ruggiero, Barcelona Klezmer and Gipsy Orchestra,Gal in Severa Gjurin, Ferus Mustafov, Freres Guisse, …), preskakuje glasbene in državne meje in ruši tabuje, kar je lepo opisal reški Novi list: “Vlado Kreslin nikdar ni dovolil, da meje na Rupi, Uni, Bregani in Drini postanejo tudi meje v njegovi glavi.” Izdal je že petnajst albumov z avtorsko glasbo, nekaj pesniških zbirk, nastopal v filmu in gledališču kot avtor glasbe in kot igralec.
“Ko človek posluša Kreslinove pesmi, se mu zdi, da so folk, blues in rock izumili Slovenci. Seveda je to daleč od resnice, vendar je on tako dober, da so pesmi glasbeno univerzalne, pa vendar v duhu slovenske”. Jutarnji list 2008
“Vlado Kreslin je s svojimi nastopi, besedili in melodijami kot slikarski magični realist; vse je na realni ali realistični osnovi, a sestavljeno in oblikovano v metafore, v katerih se izrisuje tako prekmurski lokalni kolorit kot osebni doživljajsko profilirani ali izbrani trenutki.” Marijan Zlobec, 2016